Full av idéer och framtidsplaner

Söndag igen, veckorna susar förbi och snart är vi redan inne i februari månad. Jag förstår verkligen då alla äldre alltid säger att man skall njuta, att tiden går så snabbt och att de inte hinner med. Om tiden går såhär snabbt innan man ens fyllt trettio så vill jag inte ens tänka på hur det känns då man är pensionär.

Det har varit lite tystare här på bloggen, men det beror endast på att jag sitter och smider idéer och planer för det kommande året. Jag hoppas verkligen att detta är året då bloggen blomstrar och jag tar mig ett steg närmare drömmen om att få bloggen som en bisyssla på riktigt. Jag tror året kommer att bli riktigt bra, speciellt för bloggen.

Mitt huvud är fullt med idéer och framtidsplaner för tillfället, kanske lite väl många. Inte bara gällande bloggen, utan även min vardag och mitt liv. Jag vill ju helst att allting skall hända på en och samma gång, vilket inte alltid är en bra egenskap. Tålamodet är kort och ivern tar ibland över. Som bäst försöker jag nog mest kontrollera mig och mina känslor och sortera upp alla mina idéer, prioritera lite grann.

Under helgen har jag jobbat lite grann, sovit massor och verkligen slappat till det. Behövligt. I fredags var jag även ut och träffade några härliga bloggtjejer, vilket du kan läsa om på Danielas blogg. Det var en riktigt roligt kväll och precis som Daniela skriver på sin blogg är det helt fantastiskt att fem tjejer med så olika personligheter, bakgrunder, bloggar, jobb och intressen kan klicka så bra. En riktigt härlig kväll!

Nu har vi har precis kommit in från en långpromenad i soligt vinterväder. Bianca älskar det här vädret, kylan och snön. Det spritter av iver i henne då hon ser marken som är vit och snötäckt. Nu skall jag strax göra mig redo för några timmar på HopLop med min gudson och jag tror nog jag är lite ivrigare än vad han är. Njut av vädret, söndagen och livet som det är. Vi hörs ❤DSC00171

3 reaktioner på ”Full av idéer och framtidsplaner

Lämna en kommentar