Öppna upp sitt hjärta 

Det glädjer mig att så många har börjat uppskatta det jag skriver. Tankarna jag delar med mig, även om det ibland är lite tyngre sådana. Jag blir innerligt glad över alla kommentarer och alla tummen upp ni ger mig. Varenda en. Det är precis detta som gör det så roligt att skriva. Att få se att det finns någon i andra änden. Responsen man får. 

Då man öppnar upp sitt hjärta så mycket som jag gjorde i t.ex. det här inlägget, är det väldigt tacksamt med alla fina ord och kommentarer. Det värmer. Jag är en person som bär på en massa känslor hela tiden, därför känns de lättande att få släppa ut en del av dem här. Även om det ibland är lite skrämmande.

Genom åren har
jag haft ganska svårt att hitta mig själv och att verkligen komma fram till vem jag är, vad jag tycker och vad jag vill. Har sällan vågat stå för mina egna åsikter, om jag ens vetat vad de varit. Den här bloggen har hjälpt mig på den resan. Här vet jag exakt vem jag är och vad jag vill. Här kan jag vara mig själv. Mitt lilla kryp in. Här kan jag öppna upp mitt hjärta och jag är så tacksam över att ni tar emot mig med öppna armar. Tack! 

Kommentera

