En semesterresa

Då jag och Bianca gick vår morgonpromenad för en stund sedan, funderade jag varför vi mötte så många barn på sina cyklar. Sen slog det mig att sommarlovet nog är över och att skolorna börjar idag. Själv har jag ännu två veckor semester innan nya jobbet drar igång. 

Något jag inte hunnit nämna här på bloggen är att min semesterresa också börjar idag. För drygt en månad sedan bokade jag och en kompis sådär halvt spontant en resa till Prag. Vi hittade en förmånlig resa och ingen av oss har tidigare besökt staden. 

Jag började packa min väska sent igår kväll och jag har inte alls upplevt den där stressen jag vanligtvis har före en resa. Jag har till och med fått en hel nattsömn, vilket sällan händer före en resa. 

Nu skall jag krama om min familj och sedan är det dags att åka iväg mot tågstationen. Släng gärna in era Prag tips i kommentarsfältet, om ni har sådana. Ha en bra vecka så hörs vi då jag är tillbaka! saramariaexenia.wordpress.com dag 4 (7)

En reaktion på ”En semesterresa

Kommentera

