En rofylld plats 

Senaste tiden känns det som jag jobbat massor och haft knappt med lediga dagar och ledig tid. Egentligen har jag nog jobbat rätt så normala arbetsveckor, men det känns som betydligt mera. Kanske för att det utöver jobb har varit en massa annat program, roligt program men ändå sådant som tar energi. Jag har inte riktigt hunnit ladda om mellan varven. Här om dagen fick jag frågan om vad jag hade gjort föregående vecka, en fråga jag hade svårt att svara på. Jag har svårt att skilja på dagar och allting flyter ihop i ett. 

Nu har jag en ledig helg, vilket känns behövligt. Jag trivs med min vardag, men på senaste tiden har den kanske varit lite för stressig för mitt eget bästa. Jag har väldigt svårt att slappna av då jag är ledig och hemma, så idag då jag slutade jobbet packade jag och Bianca oss i bilen. Vi körde mot hamnen där husse plockade upp oss och nu en stund senare sitter vi här ute på den mest rofyllda platsen jag vet. Vi skall njuta hela helgen och bara ladda batterierna. Trevlig helg ❤

2 reaktioner på ”En rofylld plats 

Kommentera

