I väntan på semester 

Vilken fin helg vi fick. Inte vädermässigt den bästa kanske, men i övrigt. Vi hade besök från Södra Finland hela helgen. Min pappa, styvmamma och yngsta lillebror besökte Vasa. Vi åt gott och umgicks hela helgen igenom. Pappa och sambon byggde även ihop en grill vi hade köpt, så nu är även terassen redo för sommaren.

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Jobbar på, mycket och mer verkar det bli. Då jag är ledig promenerar jag med Bianca, tränar och fixar i trädgården. Jag njuter av mitt liv och min vardag för det mesta. Längtar till semester, visst, det gör jag. Men den är ännu två månader bort, så det gäller att göra det bästa av vardagen så som den ser ut just nu. 

Vi har mycket roligt inbokat framöver, så jag tror att tiden fram till min semester kommer gå rätt så snabbt. Nu måste jag rusa iväg till jobbet, den här arbetsdagen kvar och sedan har jag en ledig dag.

 

Kommentera

