Hon är i goda händer 

Det har varit rätt så intensiva och stressiga perioder i mitt liv den senaste tiden. Nu börjar det mesta vara bakom och vi går mot en lite mer normal vardag igen. Dels var det väldigt mycket med studierna som äntligen blev avklarade i slutet av april. Samt att jag i samband med det inledde ett nytt extra jobb, vilket betydde många och långa arbetsskiften. Hela april månad var jag mycket borta hemifrån. Jag var mycket i Tammerfors och var oftast på jobb, även på mina lediga dagar. Ingenting av detta hade varit möjligt om det inte vore för min underbara sambo.

Till min lycka var han hemma med Bianca, under mina stressigaste perioder. Det underlättade massor för mig. Jag kunde åka till Tammerfors eller jobbet utan att ha dåligt samvete, mer än normalt i alla fall.

Det kändes fint då jag fick bilder som denna nedan, och fick höra om hur fina dagar de hade haft tillsammans. De gick skogspromenader, vilket de båda älskar. De kastade frisbee och lekte på gården. Hon behövde inte vara ensam nästan alls, trots att jag hade fullt upp med skola och jobb.

Om inte han skulle ha haft den här möjligheten hade vi givetvis varit tvungna att lösa det på annat sätt. Att vara borta så mycket som jag var från henne då, det var inget jag gillade. Men att Bianca fick vara hemma med husse gjorde det hela lite lättare. Att se dem tillsammans gör mig alltid så varm i hjärtat. De har ett speciellt band och jag är så tacksam över att de trivs så bra i varandras sällskap. img_5088 (1).jpg

Kommentera

