Välförtjänt Soffhäng

Som jag väntat på den här dagen, min första lediga dag på länge. De senaste nio dagarna har jag jobbat och hoppat mellan mina två jobb. Jag klarade dagarna bättre än jag trodde och det är ganska kul med variation mellan jobben. Ena jobbet har ganska lugnt tempo och lugn atmosfär medan det andra är raka motsatsen.

Idag skall jag bara göra sådant jag vill. Jag och Bianca, en hemmadag med henne är precis vad jag vill ha idag. Just nu regnar det, men om det håller upp skall vi gå en promenad med min gudson och hans föräldrar lite senare. Lite trädgårdsfix hade jag också sett fram emot, men om det regnar så kanske det får vänta lite. Men just nu skall vi bara fortsätta ligga i soffan och titta i kapp lite serier. Välförtjänt soffhäng.img_5077.jpg

En reaktion på ”Välförtjänt Soffhäng

Kommentera

