Trevliga saker som händer

Jag har inte riktigt hunnit landa efter min Tammerfors vecka ännu. Känner mig rätt så utmattad och tömd på energi fortfarande. Igår jobbade jag hela dagen och sen fick jag ett efterlängtat besök av en av mina närmsta vänner. Idag åkte hon hem till Kiruna igen och jag åkte istället in till stan för att träffa en annan vän som är i Vasa över helgen. Så det har minst sagt varit fullt upp sedan jag kom hem, även om det har varit många roliga saker på agendan. Väldigt glad att jag hann träffa mina vänner, de är båda sådana som jag ser rätt så sällan nuförtiden.

På tal om roliga saker, igår skrev jag på ett nytt kontrakt på jobbet och är nu fastanställd där. Jag har också fått ett annat inhopparjobb inom restaurangbranschen, där jag bland annat skall jobba imorgon. Och på tisdag inleder jag min första vintersemesterdag. Då kör vi också ner till Åbo för att på onsdag morgon ta flyget till Riga. Så många trevliga nyheter på en och samma gång.

Bianca skall som alltid få spendera några dagar hos min mamma då  vi är ute och reser. Ser verkligen fram emot att få resa bort ett par dagar, att få spendera tid med sambon och få fira allting roligt som har skett. Resten av den här kvällen skall jag bara ligga här i soffan och mysa med Bianca, kanske titta ikapp lite serier. Glada vappen på er! img_5251-1.jpg

En reaktion på ”Trevliga saker som händer

Kommentera

