Hon kommunicerade med Bianca

Inlägget är i samarbete med IVAR energy.

För ett tag sedan hade vi besök av Susanne från IVAR energy. Jag och Susanne hade endast haft mejlkontakt och aldrig träffats personligen innan detta, men jag möttes genast av en väldigt varm person. En väldigt godhjärtad och varm person var det första jag tänkte. Susanne kom till oss för att utföra en djurkommunikations-session på Bianca. Mitt intresse för djurkommunikation och djurhealing kom egentligen då Bianca började matvägra, då slog tanken mig första gången. Eftersom jag då funderade väldigt mycket på hur hon mår och om hon försöker säga mig något som jag inte ser eller inte förstår. Att jag sedan råkade komma i kontakt med Susanne har jag en vän att tacka för.dancer-wolfdogwolfdogJag kan inte påstå att jag egentligen visste vad sessionen skulle gå ut på, så lite nervös och spänd var jag nog till en början. Bianca välkomnade Susanne till oss och jag märkte genast att Bianca tog efter av Susannes inre lugn. Annars kan Bianca vara ganska vild och upp i varv då vi får besök, men det var hon inte nu.

Vi satt på golvet alla tre och Susanne berättade för mig vad Bianca visade och berättade för henne. Bianca visade upp några av sina leksaker och gick mellan mig och Susanne innan hon sedan lade sig ner på golvet. Det som kom fram var saker som förvånade mig, saker som jag nog visste men inte riktigt hade reflekterat över och saker som värmde mitt hjärta något enormt. Hur en djurkommunikations session går till och vad man känner är nog väldigt individuellt. Jag kände mig väldigt delaktig i detta och för mig personligen blev det en rätt så intensiv och känslosam stund, vilket jag inte var helt förberedd på.

Om du själv är intresserad av djurkommunikation, djurhealing eller healing för dig själv så kan du läsa mera på IVAR energys sida här. Susanne arbetar med både djur och människor och har också många andra tjänster hon erbjuder. Bland annat Balansering och Auratransformation. IVAR energy hittas även på Instagram här.alligatorsa%cc%88lSusanne har även ganska nyligen startat en ideell organisation tillsammans med sin man som heter ”Family Earth”, hemsidan hittas här. På Family Earths Instagramsida beskriver de sig såhär : ” Med Family Earth hoppas vi på att nå ut till många människor för att informera och inspirera. Informera om vad som händer runtom i världen och vad var och en av oss kan göra för att bidra till en bättre värld. Inspirera till en önskan om att vara delaktig i en mer hållbar och vänlig värld.” tigerasnaEfter att endast ha träffat Susanne i någon timme kände jag mig väldigt inspirerad av henne. Jag kände mig glad och vill även påstå att jag kände mig lite lyckligare efter vårt möte. Jag blev verkligen fascinerad av det hon arbetar med och också imponerad. Verkligen en inspirationskälla. Jag kan varmt rekommendera er att dels kolla in Family Earth och dels prova på en behandling som du tycker kunde passa dig, så länge du går in i det med ett öppet sinne. Jag är otroligt tacksam och väldigt glad över att jag och Bianca har fått träffa Susanne och dela denna stund med henne, jag hoppas och tror att vi kommer ses igen. Tack Susanne och IVAR energy!khalessiAlla bilder i inlägget är Susannes egna och är tagna ute i det fria eller på olika sanctuaries. På en av bilderna ser ni Susanne med Dancer, som är en blandning mellan varg och hund. Och på bilden här ovan ser ni Susanne med Khalessi, som hade blivit offer för svår misshandel och vanvård.

3 reaktioner på ”Hon kommunicerade med Bianca

Kommentera

