På en liten resa

Här kommer ett litet hej från vägen påväg ner till Södra Finland, närmare bestämt Pargas. Vi har redan dryga två resetimmar bakom oss och minst lika mycket kvar. Det snöar lite grann, men hittills går det ändå bra att köra. 

Vi skall åka ner och hälsa på min bror med sambo och deras valp Tasha, som nu redan är över fyra månader gammal. Vi skall även på en inflyttningsfest, göra ett besök till Ikea och svänga in via några andra vänner. Allt det skall vi hinna med på endast tre dagar. 

Bianca är såklart också med oss, men hon skall spendera helgen hos min mamma. Jag är väldigt glad och tacksam att mamma tar emot Bianca med öppna armar. Bianca trivs så bra hos henne och jag behöver aldrig fundera över hur hon har det, jag vet att hon har det mera än bra där. Bianca har haft så mycket extra energi den senaste tiden, så jag unnar henne verkligen en helg med sina vänner. Hon får leka och ha kul medan vi bland annat shoppar på Ikea. Det är vår helg i ett nötskal, vad skall du hitta på? 

12074971_10207838245326423_2857409275694899238_n

En reaktion på ”På en liten resa

  1. Jag ska sitta på skolbänken hela helgen, på PT-utbildning vid Solvalla, och träffar inte Diiva alls :-/ hoppas hon har en skön mattefri helg 🙂

Kommentera

