Då hon var valp

Ibland har jag svårt att förstå att Bianca faktiskt varit en liten valp en gång. Det känns lite som att hon alltid varit den hon är idag, men faktum är att hon en gång var en busig, energisk och väldigt envis valp som nu utvecklats till en mogen och förståndig hund.  

För två år sedan var hon valpen som väckte mig fem på morgonen och hade energi som bara va. Hon var valpen som ibland fick mig att vilja låsa in mig i badrummet och ta en time out. Hon var den som gick sin egen väg och gjorde det hon ville på sitt eget sätt. Hon älskade att bli jagad och hitta på bus, vilket hon i och för sig ännu gillar idag. Hon var en valp som inte hade tid att sitta i famnen och mysa, det skulle vara full fart hela tiden. Hon var en valp av helt annan kaliber än den vuxna mogna hunden hon är idag. 

Trots att hon var en ganska krävande valp som gav mig händerna fulla från morgon till kväll, så var hon självklart också helt fantastiskt och gav mig precis lika mycket kärlek och glädje som hon ger mig idag. Hon hade definitivt många gulliga stunder som valp, då jag bläddrat lite i arkiven har jag hittat några av dem. Jag vill visa dem för er också, så här kommer en tillbakablick på en liten Bianca. 20140816-121126-43886656.jpgimg_4771-2img_4772-220140816-121119-43879112.jpgbild

Kommentera

