Ett loppisbord för en vecka

Inlägget är i samarbete med Palosaaren Kirppis – Brändö Loppis.

Jag skall alldeles strax åka iväg till Brändö loppis för att fylla mitt loppisbord med olika saker som jag kommer att sälja där under den kommande veckan. Blogivaasa gänget har igen en gång samarbete med Brändö loppis, klick. Det var ett mycket lyckat koncept senast så jag hängde på även denna gång. Det är skönt att få rensa bland alla saker man har med jämna mellanrum och förhoppningsvis kan någon annan ha nytta av det jag inte längre behöver.brando-loppis-2brando-loppis-6Senast sålde jag mest kläder, men den här gången har jag renast i köksskåpen och bland inredningsprylarna. Jag kommer att sälja mycket husgeråd, bland annat Pentik glas och en Pentik pajform. En del inredning, några klädesplagg och lite annat smått och gott så som en adidas axelväska. Från och med imorgon och en vecka framåt säljer jag mina saker vid bord nummer 228. Bord nummer 227 är också ett Blogivaasa bord.brando-loppis-4brando-loppis-3Brändö Loppis har öppet från måndag – fredag kl.11-19 och lördag – söndag kl.11-16, och finns på Brändövägen 77. Brändö loppis är ganska litet, men väldigt fräscht och trevligt. Ett loppis där man nästan alltid hittar något som får följa med hem. Så iväg och fynda, någons bråte kan vara en annans skatt.

Kommentera

