Nytt på bloggen

Det har skett en hel del förändringar här på bloggen under den senaste tiden. Ifall ni inte lagt märke till det skall jag nu nämna några saker för er, så att ni på ett lättare sätt hittar det ni letar efter här på min blogg.

Uppe i balken finns en hel ny rubrik, Hundar. Under den hittar du allt som berör hundar, t.ex. tips inför valpens hemkomst, hundens hygien, farligt för hunden, hunden på sommaren, hunden på vintern och så vidare. Du hittar även två kategorier som berör specifikt Bianca, ”En matvägrande hund” och ”Slipped Tendon”.header-1

header-3

I  samma balk hittar du också alla mina Bloggsamarbeten och Bloggjulkalendrarna under respektive rubrik. Två år i rad har jag gjort bloggjulkalendrar inriktat på ämnet hundar, båda de hittar du här. Under bloggsamarbeten hittar du alla samarbeten som jag gjort via bloggen. header-2

Kom ihåg att bloggen också har en facebooksida, klick. Genom att gilla facebooksidan kan du på ett enkelt sätt ta del av alla nya inlägg som dyker upp. Du kan också följa bloggen genom att klicka på knappen ”följ” i spalten till höger.

Kommentera

