Mysiga Bianca

Bianca är inne i en sådan mysig period just nu. Hon vill vara nära mig nästan jämt. Hon har sina perioder då hon mest vill leka och busa, men med jämna mellanrum har hon sådana här perioder då hon vill kramas och mysa nästan jämnt. Idag har vi legat i soffan och kramats hela kvällen. Hon var så glad då jag kom hem från jobbet och ville genast upp i famnen, vilket hon självklart fick. Jag älskar att ha henne nära mig och tar tillvara på varje stund.

På kvällarna, då jag och Bianca oftast går och lägger oss före husse, då brukar hon passa på att hoppa upp i sängen. Det gör hon aldrig om husse ser eftersom hon egentligen inte får vara i sängen för honom. Detta är ett beteende hon kommit på nyligen. Hon brukar krypa fram till mig och lägga sig på mitt bröst och bara titta på mig. Ibland borrar hon in nosen i mig och riktigt kramas. Inte en chans att jag sätter ner henne i egen bädd då hon är så söt, husse får säga vad han vill. Älskar det!img_4443.jpg

Kommentera

