Fredagsmys

Kom nyss hem från jobbet och in från vår kvällspromenad. Är så otroligt glad att det äntligen slutat blåsa och storma. Har verkligen inte varit ett nöje att vistas ute de senaste dagarna. Bianca har nästan blåst bort och jag med henne. Plus att det har varit ett hiskeligt oljud på nätterna, eftersom vi sover på andra våningen. Men ingen blåste bort, varken vi eller taket, som tur är.

Ikväll har vi fredagsmys, jag och Bianca. Husse har kvällskift så vi har tumistid hon och jag. Jag tänker unna mig en fredagspizza och Bianca får titta på. Äta får hon inte, men hon är nog lika nöjd för det. Sen skall vi nog ha lite spa-kväll också.  Jag skulle borsta Biancas päls redan tidigare i veckan, men då hon mått lite dåligt blev det uppskjutet. Så ikväll äter vi (och tittar på då matte äter) pizza, borstar päls och kramas och är tacksamma över varann. Vad gör ni ikväll? bild 2

2 reaktioner på ”Fredagsmys

Kommentera

