Vi välkomnar ett nytt år

Jag lämnade er senast med den sista luckan i bloggens julkalender och bakom kulisserna firade jag både jul och nyår. Jag vill än en gång tacka alla som följt min och Biancas julkalender och tacka för alla fina kommenterar och uppmuntran. Att göra en julkalender är väldigt roligt men samtidigt otroligt tidskrävande, därför betyder varje fin kommentar så mycket. Julkalendern kommer att ligga kvar under kategorin ”Julkalender 2016”, så du hittar alla luckor där då du får aktiveringstorka.

Ett nytt år har vi nu framför oss, på bloggen kommer det nya året att betyda ett par nya bloggsamarbeten som jag så stolt snart kan presentera. Det kommer att bli mera fokus på livet med Bianca och jag tänker inte längre fundera två gånger över om jag bombar er med för mycket hundbilder. Jag tänker bomba fritt. saramariaexenia-wordpress-com

2 reaktioner på ”Vi välkomnar ett nytt år

Kommentera

