Årets Bloggjulkalender

Dags att presentera årets julkalender som drar igång imorgon. Ifjol var första gången jag hakade på det här med att ha en julkalender på sin blogg. Då delade jag med mig av olika tips och råd till främst nya eller blivande hundägare. Med bilder och text, men också några videon. 

I år har jag verkligen utmanat mig själv och kommer att bjuda er på hela 24 stycken videoklipp. Temat för i år är givetvis också hundar och närmare bestämt 24 aktiviteter för dig och din hund. 

Vissa av luckorna skall ni ta med en nypa humor, medan vissa är mera konkreta tips. Men det jag verkligen vill visa er med den här julkalendern är att din hund kan vara med dig på det mesta du gör i vardagen. Med lite fantasi finns det massor ni kan göra tillsammans. Din hund behöver både fysisk och mental stimulans och jag vill visa er några tips på hur och vad ni kan göra. Jag vill visa er att det varken behöver vara svårt, dyrt eller ens speciellt tidskrävande att aktivera sin hund lite extra utöver de där dagliga promenaderna. 

Jag har verkligen försökt att bjuda på mig själv och hoppas jag kan ge er några leenden på läpparna samtidigt som ni får många nya tips och idéer. Imorgon öppnas första luckan! 
julkalender-logga_redigerad-1-kopiera

Kommentera

