Ses vi på Galan?

Bloggvärlden är fylld av ivriga och taggade personer som kommer att delta i Galan som går av stapeln i Vasa Stadshus idag. Jag har haft lite annat att fundera på och inte orkat ta del i galadiskussionerna. Men ja, jag kommer också att gå på Galan. Och visst ser jag fram emot det.

I år hoppas jag att jag vågar stiga utanför min bekvämlighetzon lite mera och gå fram och prata med många nya människor, brukar vara lite blyg då det gäller sådant. Jag anser mig vara riktigt dålig på small talk också, men det löser nog sig. Ser du mig får du väldigt gärna komma fram och hälsa, ta initiativet ifall jag fegar ur. 

Ifjol var det många som hade svårt att känna igen mig, i och med att det mest är min hund Bianca som visar sitt ansikte här på bloggen. Jag läste på Vasabladet att hunden tyvärr inte får komma med på Galan, så ni får försöka känna igen mig utan Bianca vid min sida i år igen. Så här såg jag ut ifjol och i år kommer jag att gå med samma kompis, som inte bloggar. För man behöver faktiskt inte ha en blogg för att gå på galan, alla får komma! Ses vi ikväll? 

IMG_4461

Obs, Igår kväll då jag kikade in här för att skriva klart blogginlägget som jag påbörjade igår på morgonen, men som jag aldrig hann skriva klart. Då såg jag att mitt halvfärdiga inlägg hade blivit publicerat av misstag. Så om du tittade in här igår och såg ett halv mystiskt inlägg så var detta alltså orsaken.

En reaktion på ”Ses vi på Galan?

Kommentera

