Bloggheader nummer tre

Inlägget är i samarbete med E.Lithen.

Jag har visat er två bloggheaders tidigare, här kommer den sista och tredje headern som E.Lithen gjorde åt mig genom vårt samarbete. Här kan du se den första och här kan du se den andra. Det som jag gillar i header nummer ett (min nuvarande) är att texten är samma färg som min skjorta, men jag önskade mig även en header där texten var svart. Detta för att jag inte ville att de skulle bli för lika. Emily fixade såklart mina önskemål och gjorde mig väldigt nöjd, en tredje gång. Tack Emily än en gång!saramaria 2 C.jpgSedan vill jag även påminna alla bloggare om att E.Lithen har en pågående kampanj just nu. En mycket förmånlig kampanj för alla bloggare, stora som små. Du kan välja mellan tre olika produktpaket, beroende på vad just du är i behov av. Ta chansen och fräscha upp bloggen! 

Kommentera

