Träff i hundparken

Förra söndagen då mamma var här i Vasa med sina hundar, då passade vi på att träffa några goda vänner till mig och Bianca. Vi träffade Molly och Tingeling, våra två små söta pomeranian vänner. Deras matte och husse var såklart också med, samt mommo och moffa som också ville komma och hälsa på sheltieskaran.

Sheltisarna sprang på med god fart under tassarna, de små flickorna försökte hänga med så gott de kunde, men lite skeptiska var de nog till det här fartfyllda sheltiebeteende. Alla hundar kom bra överens, vilket alltid är roligt. Att få se olika raser komma överens och se dem springa fritt tillsammans värmer en hundväns hjärta. Det är så vackert. Och det gör mig lycklig att Bianca har så fina hundvänner i sitt liv.

Min mamma har knäppt alla dessa fina bilder från vår träff. Efter den här träffen slog det mig att jag kom faktiskt i kontakt med Molly och Tingeling genom bloggen. Nu tänkte jag att jag skulle göra ett nytt försök att hitta flera hundvänner. Speciellt roligt skulle de vara att få ihop en sheltiegrupp som man kunde träffas regelbundet med, men alla potentiella vänner mottages! Finns det intresserade sheltisar i Vasa området, ta kontakt med mig så kanske vi kunde få ihop en sheltigrupp. Eller om det finns andra hundar i Biancas storlek som vill ha flera hundvänner så säg hepp. Vi vill gärna hitta flera hundar att umgås med på olika sätt. saramariaexenia-wordpress-7saramariaexenia-wordpress-4saramariaexenia-wordpress-3saramariaexenia-wordpress-6saramariaexenia-wordpress-5

Kommentera

