Glad att vara hemma

Igår då jag kom hem från Tammerfors var Bianca sprudlande glad. Jag vet att hon har det otroligt bra här hemma med sambon då jag är borta, men det är ändå så värmande att se hur glad hon blir då jag kommer hem igen. Hon ville knappt släppa taget om mig och var vid min sida hela kvällen.

Imorse då jag öppnade ögonen var hon där vid min sida. Hon hade tassarna upp på sängkanten och såg på mig med sina gulliga ögon. Då kunde jag inte känna annat än glädje och tacksamhet. Jag märkte hur glad hon var att vakna upp och ha mig där bredvid sig, och jag likaså.

Nu har vi nyss ätit frukost och Bianca ligger här på mattan och leker med sina leksaker. Som vilket barn som helst, haha. Idag skall vi bara vara hemma på tumis och ha en riktigt skön dag och önskar er detsamma!saramariaexenia-wordpress-com

Kommentera

