Vi har besök

Igår kväll fick vi långväga gäster. Min mamma och Mommo kom hit och med sig hade de naturligtvis Biancas mamma Tindra och även Caisa. De kommer att vara hos oss fram till måndagen och vi har en hel massa roligt program inplanerat.

Imorgon kommer jag och mamma att åka till Seinäjoki för att delta i en hundutställning. Mamma och Caisa är erfarna då det kommer till hundutställningar, medan jag och Bianca aldrig har deltagit i en. Riktiga nybörjare är vi.  Jag är egentligen inte så intresserad av hundutställningar, men nu då mamma och Caisa ändå skall åka tänkte vi att jag och Bianca också kan hänga på. Vi ser det som en rolig upplevelse mest.

Imorgon på kvällen skall jag gå på teater med mommo, vi skall se Mor Kurage och hennes barn. Jag gillar att gå på teater och skulle gärna göra det oftare. Min mommo har jobbat på Wasa Teater en gång i tiden, så mitt teaterintresse kommer definitivt från henne. Och på söndag har vi en hundträff inbokad. Mycket roliga planer som ni hör. Ni får hålla tummarna att jag och Bianca inte totalt gör bort oss på hundutställningen imorgon så återkommer jag med hur det gick. Ha en trevlig fredag!

14045677_10209269803994495_1597877168458745095_n

2 reaktioner på ”Vi har besök

Kommentera

