En andra header

Inlägget är i samarbete med E.Lithen. 

Nu skall jag visa er den andra bloggheadern som Emily på PR Byrån E.Lithen  gjorde åt mig genom ett samarbete. Som jag redan skrev tidigare hade Emily gjort så fina utkast, så jag hade svårt att välja endast en som hon skulle arbeta vidare på. Därför gjorde hon hela tre stycken headers åt mig. Jag kan inte ännu heller bestämma vilken jag gillar bäst. Alla är så fina på sitt sätt.

Det bästa med mina nya bloggheaders tycker jag är hur de verkligen speglar min blogg och mig. De känns verkligen som jag. Att Emily som aldrig träffat mig personligen lyckas med en sådan sak är ganska fantastiskt.

Du hittar E.Lithen på Instagram här och bloggen som Emily skriver hittar du här. Hon har nu också en kampanj på gång för alla bloggare, liten som stor.  Jag tycker du som bloggar skall gå och läsa mera om hennes kampanjerbjudanden på bloggen. Kampanjen håller på ända fram till jul, men varför inte fräscha upp bloggen inför den kommande Galan 2016?

saramaria 1 C.jpg

En reaktion på ”En andra header

Kommentera

