Sju snabba

Idag får ni läsa om sju snabba sanningar av mig och sju snabba sanningar om mig. Som ni kanske förstår då ni läser är det sambon som ligger bakom de sju sanningarna om mig.

  1. Jag tycker det är äckligt då människor sätter sina tuggummin på tallrikskanten.
  2. Jag vill ha en katt, sedan då vi bor på landet i ett eget hus.
  3. Jag vill bli lärare inom skönhetsbranschen, och eventuellt kombinera det med ett deltidsjobb på en salong.
  4. Jag stiger nästan alltid upp ca. 1,5-2 timmar före jag skall åka iväg till jobbet. 
  5. Jag kan varken vissla, knäppa i fingrarna eller fickparkera.
  6. Vi storhandlar i princip alltid var tionde dag.
  7. I somras hittade jag en svart prick på handen, som ett födelsemärke. Blev undersökt av sköterska på cancerföreningen som konstaterade att den såg misstänkt ut och den skulle tas bort. Tre veckor senare föll den bort, så jag fick aldrig reda på vad det var.saramariaexenia-wordpress-com
  8. Hon säger alltid att hon är klar att åka iväg, men sedan tar det ändå sju timmar   innan hon är klar.
  9. Hon snoozar alltid i nittiosju minuter på morgonen.
  10. Hon somnar alltid då vi ser på film.
  11. Hon klagar att vi aldrig ser på film.
  12. Hon tycker om att klä sig färggrant, svart, svart och grått.
  13. Hon ber alltid mig vissla på hunden.
  14. Då jag frågar om hon vill ha mat, säger hon alltid nej. Men då jag köpt/lagat mat äter hon alltid upp halva min portion.
3 reaktioner på ”Sju snabba

Kommentera

