Väntar med spänning

Inlägget är i samarbete med E. Lithen.

För ett tag sedan tog jag kontakt med PR byrån E.Lithen, eftersom jag såg att hon letade efter samarbetspartners. Till min glädje ville hon gärna inleda ett samarbete med mig och på den vägen fortsatte det.

Jag letade upp lite olika inspirationsbilder som jag skickade till henne. Sen var min kompis M så snäll att hon kom över en tidig morgon och tog några färska bilder på mig och Bianca. Allt material ligger nu hos E. Lithen och jag väntar med spänning på vad hon skall åstadkomma av det. En ny bloggheader som jag kan använda mig av är tanken, jag är spänd av förväntan. Speciellt efter att jag såg hur fina headers hon hade gjort åt både FinaChristina och Ninozia.

Du hittar E. Lithen på facebook här, klick.  Samt på Instagram här, klick. 

bloggen

6 reaktioner på ”Väntar med spänning

Kommentera

