Något jag ser fram emot

Vips, så hade jag jobbat en hel vecka efter semestern redan. Tillbaka i rutinerna och vardagen. Sena kvällar och tidiga morgnar har varit veckans melodi. Gillar att ha mycket på schemat, så det känns helt okej faktiskt. Just nu jobbar jag som normalt, men väntar på att datumen för skoldagarna skall trilla in. Det blir en hel del skoldagar den här hösten igen, precis som förra året.

Sambon och jag har gått om varandra hela veckan hittills. Knappt setts i dörröppningen. Men från och med imorgon kväll blir vi båda lediga några dagar, så då åker vi ut till stugan. Sist vi skulle åka dit kunde vi inte på grund av för hård blåst, så nu ser jag fram emot att äntligen få komma ut dit. Min plan är att ligga i sängen och lyssna på podd två dagar i sträck, med sambon på ena sidan och Bianca på andra. Kanske bada lite bastu också.

Om jag hinner skall jag försöka få de sista Norge inläggen klara, så får ni läsa om våra sista Norge dagar under tiden jag tankar energi. Skall försöka, lovar.

IMG_3675 - Kopia

En bild från i somras då vi var på stugan. 

Kommentera

