Fynda på Brändö Loppis

I samarbete med Brändö Loppis.

Ni minns väl att från och med i måndags så har Blogivaasa gänget loppisbord på Brändö Loppis?

Den här veckan har jag och fem andra bord där, och med start 5.9 är det fyra andra. Igår tog jag själv en tur bland loppisborden och kunde konstatera att där fanns mycket att fynda till förmånliga priser just nu. Själv fyndade jag en liten handväska och en scarf, som ni ser på bilden. Båda två tillsammans för tre euro.

Brändö Loppis finns på Brändövägen 77 och har öppet vardagar kl.11-19 och lördagar samt söndagar 11-16. Ta och kolla in loppiset om du inte redan gjort det, du kan säkert fynda något du också. Åker du dit så tycker jag definitivt du skall kolla in bord nummer 141, och ge någon av mina inredningssaker, böcker eller klädesplagg ett nytt hem.

saramariaexenia.wordpress.comBlogivaasa Brändö Loppis saramariaexenia.wordpress (3)Blogivaasa Brändö Loppis saramariaexenia.wordpress (2)

Kommentera

