Sista semesterdagen

Igår på eftermiddagen kom vi hem, efter att ha spenderat en helg på ön där jag växte upp. Till skillnad från Österbotten här det bara regnat, så sken faktiskt solen där nere och det var riktigt varmt. På lördagen åkte vi båt med min pappa och hans familj. Vi hade en riktigt kul dag på sjön som avslutades med paj och badtunna.

Söndagen spenderade vi med min mamma. Besökte hennes arbetsplats som kryllar av olika djur, åt plåtbröd och lekte med hundarna i hennes hundhage. Bianca levde loppan hela helgen och lekte med Caisa så mycket hon bara hann.

Tack för allt allihopa, vi hade en trevlig helg! Nu skall jag försöka ta vara på de sista timmarna på min sista semesterdag. Till min glädje så skiner solen idag. Imorgon återvänder jag till jobbet, vilket känns lite vemodigt såhär efter semestern. Samtidigt skall det bli roligt att återgå till rutiner och en vardag.

Här får ni se en söt bild som min mamma tog på den lilla trion. Längst till vänster är Biancas mamma Tindra och längst till höger är Caisa. Min lilla stjärna Bianca ser ni i mitten. 13962620_10209269802714463_311846594703904585_n.jpg

2 reaktioner på ”Sista semesterdagen

Kommentera

