Fem bilder ni aldrig såg

I och med att jag var lite dålig på att blogga här tidigare under sommaren så är det en hel del som blivit osagt. Eller ovisat. Inget märkvärdigt egentligen, men tänkte det ändå kunde vara kul att visa lite av det ni missat. Här kommer fem bilder ni aldrig såg.

Sambon lagade en underbar kycklingsallad med hemmagjord dressing och grillad sparris. Min sambo kan, han sätter ner sådan kärlek i maten så att det är precis det den smakar. Kärlek.

img_2308

Sen en bild från då jag och Bianca åt frukost på gräsmattan. Eller drack kaffe i alla fall, som bilden visar. Tyvärr har vi inte gjort det flera gånger än denna, men hoppas vi får göra det nu under semestern. Fina sommarmorgnar igen, tack. img_2323

En kvällspromenad med Lilla B. Tanken här var väl att få en vacker bild med Bianca och maskrosorna men Bianca såg något som var mycket intressantare än Mattes dumma skärm. Så jag fick aldrig hennes uppmärksamhet. Helt rätt tänkt där, Lilla B.img_2236

Grillmat, vi har faktiskt grillat ganska många kvällar den här sommaren. Båda själva och med vänner. Den här kvällen grillade jag och sambon på tumis och det blev chorizokorv, grönsakspaket och långa broccolin, minns inte vad dom heter egentligen men supergoda att grilla. Rekommenderar!IMG_2651

Och så lite trädgårdsfix. Ja, i sommar har jag faktiskt fixat på en hel del i trädgården. Köpte såna där träkanter att sätta runt landet, istället för stenarna som vi haft där tidigare. Efter en dag av svett, svett och ännu mera svett så hade jag dom på plats. Sedan planterade jag nytt och planterade om både blommor och andra växter. Blev så mycket bättre!IMG_2576

Kommentera

