Ett litet hej

Hej på er. Än har jag inte rest iväg någonstans, sitter fortfarande här hemma och räknar ner till semestern. Som nu endast är sex arbetsdagar ifrån. Känns som alla andra haft sin semester redan, så även om jag går lite på sparlåga nu känns det skönt att veta att den ligger framför och inte bakom.

I början av veckan spenderade vi några dagar ute på sambons skären igen. Hade ingen kamera med mig denna gång, men kanske jag kunde få ihop ett inlägg med bilderna från förra gången. Jag vill också skriva lite mera om vår planerade Norge resa, den tänkta rutten och tanken kring hela bilsemestern. Bloggen har legat lite nere, men jag ger det ett försök nu. Om det inte lyckas så vet ni i alla falla att jag snart har semester och njuter så mycket jag hinner. Det hoppas jag att ni också gör, oavsett om ni har semester eller ej.img_2350

Kommentera

