Vi räknar ner

Mitt bloggande ligger lite på is, som ni säkert märker. Eller rent ut sagt så prioriterar jag andra saker just nu. Inget speciellt händer här i vår vardag heller, så en liten torka är väl också inblandad. Jag har istället satt min bloggtid på att läsa andra flitiga bloggares inlägg, för flitigare bloggare finns det trots sommar och semester.

Just nu räknar jag ner till semestern. Om bara 13 arbetsdagar väntar en fyra veckors semester. Första gången i mitt liv jag har betald semester. Trots att jag ibland räknar de kvarvarande arbetsdagarna två gånger om dagen verkar de inte gå snabbare, men snart är nog semestern här. Snart snart.

Mycket roligt program är redan inbokat, bland annat två resor. En med flickgänget och en med sambon. Tror jag behöver fråga er alla beresta läsare om lite tips för resa nummer två, jag återkommer med det!IMG_3732IMG_3728

Kommentera

