Vi har haft besök

Hej på er. Här har vi haft fullt hus en hel vecka bakåt, min och Biancas mamma har varit här på besök. Och mammas lilla Caisa var också med såklart, som för övrigt är allt annat än liten nå mer. Förutom det har jag jobbat varje dag. Så efter jobbet har jag skyndat mig hem för att hinna se så mycket som möjligt av våra mammor. En fin vecka som egentligen gick alldeles för snabbt. Det blir alltid så tomt då de åker och lite ledsamt då man aldrig riktigt vet när man ses nästa gång.

Bianca har haft en riktig lyx vecka med två hundkompisar i huset. Bianca och Caisa blir bara bättre vänner för varje gång de ses och de älskar att leka med varandra. Precis som två små barn är de. Tindra (Biancas mamma) njuter mest av att Bianca har någon annan att busa med så hon får vara ifred från sin busiga dotter. Ända sen mamma och hundarna åkte hem igår har Bianca varit rätt så däckad.

Nu skall jag åka på lite ärenden och sedan skall vi spendera dagen i trädgården, tror jag. Hussen i huset jobbar hela midsommaren, så inget speciellt midsommarfirande för oss. En ledig och skön helg blir det nog däremot. En trevlig midsommar önskar vi er alla ändå!
img_2541

Kommentera

