Kunde inte ha blivit bättre

Förra fredagen åkte vi ut till hans skären. Tanken var att komma hem först på måndag, eftersom vi båda var lediga samtidigt i fyra hela dagar. Det blev som vi tänkte och vi spenderade fyra härliga dagar där ute på holmen. Solen sken, vi bastade och åt gott hela helgen. Och sov, gud så jag sov. Eftermiddags tupplurer och långa sovmorgnar.

Nu är vi hemma igen och har redan återgått till arbetet. Räknar ner inför nästa ledighet. Förra helgen lever jag rätt länge på, så det går ingen nöd på mig just nu. Hade tänkt gå igenom alla bilder jag fotade under helgen ikväll, men sedan meddelade min mamma att hon kommer till Vasa imorgon. Så jag fick börja valpsäkra hemmet istället. Caisa kommer såklart med och skall för första gången få bekanta sig med Vasa och vårt hem.

Kanske hinner jag kolla igenom bilderna imorgon, kanske inte. Återstår att se. Jag njuter av livet och vardagen och tar allting lite som det kommer. Känns som ett bra och behövligt tankesätt att leva efter just nu. img_2473.jpgP.S. Jag är fullt medveten om att min header-bild känns som den gjort sitt, en annan sak jag tar tag i sedan då andan faller sig på. Blir ni trött på solsken vet ni vems blogg ni skall kika in på, hehe. 

    

Kommentera

