Snart har vi en två-åring

Imorgon fyller vår lilla Bianca två år. Hon har utvecklats så otroligt under de här två åren. Då hon var liten gav hon mig många gråa hår och jag trodde inte på något vis att jag skulle klara av att uppfostra henne. Hon gav mig hjärtat i halsgropen många gånger och jag fick minsann ha spring i benen för att hinna med. Samtidigt var hon den mest underbara och söta.

Hon har en stor personlighet, om ni förstår vad jag menar då jag säger så. Väldigt speciell. Fortfarande ger hon mig hjärtat i halsgropen med jämna mellanrum. Hon är högt och lågt och farten är det heller inget fel på. Spring i benen för att hinna med henne krävs fortfarande. Dock har vi lyckats uppfostra henne till en relativt lydig en och mina gråa hår är inte lika många längre.

Hon ger oss obeskrivligt med kärlek. Även glädje och många skratt dagligen.  Hon piggar upp stämningen och gör den ibland lite trista vardagen mycket trevligare. Hon gör oss till en familj. Bianca, vår helt perfekta snart två-åring.

Så avslutar vi med en bild på lilla Bianca. Så att alla förstår att hon går på fyra ben, har rätt så mycket päls och en svans. Annars kunde man lätt tro att jag pratade om en liten två-åring av annan ”ras”._MG_9841

 

2 reaktioner på ”Snart har vi en två-åring

Kommentera

