En dag som bara blir bättre

Fem dagars ledighet börjar nu, check. Eller ja, man kan väl säga att det började redan igår då jag kom hem från jobbet. Älskar att vi har sådant arbetsschema att man får långledigt alltid nu som då. Jag hinner liksom aldrig riktigt vila upp mig om jag endast har en eller två lediga dagar.

Började morgonen med ett riktigt roligt gympass med en kompis. Jag tränar oftast på kvällarna eftersom det passar mitt tidschema bäst. Men vilken energi man får av att träna på morgonen alltså, jag skall definitivt försöka få in så många av träningspassen som möjligt på morgonen härefter. Efter det åkte jag till jobbet och fick mig en avkopplande massage, inte fy skam det heller.

Nu skall jag och Bianca börja packa väskorna alldeles snart. För bara mannen i huset vaknar efter sitt nattskift skall vi hoppa i båten och åka ut till skären. Alla hurrar, jee!

Vi skall bada bastu, äta gott och bara slappa ända fram till måndagen. Och ett litet födelsedagsbarn skall också firas där ute. Vädret är inte precis det man hoppades på, men det gör ingenting. Helgen kommer bli riktigt avkopplande oavsett väder och vind. Trevlig helg på er alla!

Villaavslutning saramariaexenia.wordpress (9)

Kommentera

