Det här är jag bra på

Fick en utmaning av Daniela, som jag kände att jag verkligen vill göra. Den handlar om att skriva ner fem positiva egenskaper man har. Att veta vad man är bra på är viktigt tycker jag och framför allt att ibland påminna sig själv. Det är så lätt att man fokuserar på det mindre bra istället för på de bra. Jag tycker att mina positiva egenskaper är:

  • Jag är ansvarsfull
  • Jag tycker om att göra människor glada och är hjälpsam
  • Jag är en bra lyssnare
  • Jag kan förlåta och och ger gärna människor en andra chans
  • Jag har ordning och reda med mig och får saker gjorda

Då jag först satt och funderade på det här så frågade jag sambon vilka bra egenskaper han tycker jag har. Söt, snäll, får saker gjorda och tjatar endast på bra saker fick jag som svar. Det var väl inte så tokigt det heller, haha.

Tack för utmaningen Daniela. Jag utmanar:

IMG_3431

Kommentera

