Hemma & Full Rulle

Vi är tillbaka i Österbotten och tillbaka hemma. Jag och Bianca hade en fin vappen-helg på Kimitoön. Vädret var det bästa det kunde vara och det var väldigt skönt att bara vara där och inte göra något speciellt. Hundarna lekte varenda dag och hade väldigt roligt med varann. Bianca och Caisa höll oss sysselsatta med sina gemensamma påhitt. Om Bianca är ett litet busfrö ensam, så kan ni tänka er hur det blir när man lägger till en fyra månaders valp. Busigt och så härligt.

Mamma var som alltid väldigt aktiv med kameran. Så jag har massor med fina bilder att visa åt er. Sedan fick jag också en utmaning av Daniela, roligt. Lovar att jag skall göra den, snart. Men just nu fungerar vårt kök och vår terass som en byggarbetsplats. Då jag kom hem i måndags var jag full av iver och hade massa nya idéer för hemmet och gården. Jag struntade i att packa upp mina väskor och gav mig istället genast in i ett av projekten. Min snälla sambo hängde på mina plötsliga idéer som vanligt och nu har vi inte bara ett, utan flera små byggprojekt på gång. Mer om det senare. Nu skall jag åka och handla mera målarfärg, Vi hörs!_MG_0088_MG_0086.jpgMin mamma har tagit dessa fina bilder på min vackra Bianca.

En reaktion på ”Hemma & Full Rulle

Kommentera

