Julbelysning och grillkorv

Vilken fantastisk helg vi har bakom oss, ingenting kunde ha varit bättre. Egentligen var tanken att några av mina lillebröder skulle ha hälsat på oss under helgen, men så blev det tyvärr inte. Så hade inte så höga förväntningar på helgen då det blev avbokat. Men en sådan här avkopplande helg har vi nog inte haft på länge.

På lördag gick jag och Binkkis en långpromenad i det härliga vårvädret. Kände hur energilagret fylldes till max och hur glad jag var att sommaren är på kommande. Sedan spenderade vi flera timmar på gården alla tre. Bianca lekte med alla leksaker vi glömt under snön och som nu äntligen tinat fram. Sambon byggde ihop vår nyinköpta grill och jag tog ner den sista julbelysningen, bra kombo där. Vi provkörde grillen med varsin grillkorv. Avslutade kvällen med lite soffhäng framför en film.

På söndag hade vi bjudit in våra vänner till en liten grillfest. Vi hade så otroligt trevligt och fantastisk god mat. Hade fullt upp med att gosas med en liten fem veckors tjej som vi hade med oss, så jag var inte speciellt aktiv med kameran. En perfekt söndag, länge sedan jag känt mig såhär utvilad och full av energi en måndagsmorgon. En bra start på veckan!bild 4

Kommentera

