Det sötaste jag vet

Ikväll har vi haft besök av en liten åtta veckors sheltievalp, så söt och härlig. Sheltievalpar är något av det absolut sötaste jag vet. Vårt lilla besök idag fick mig att tänka på lilla Caisa som vi besökte hos mamma för ungefär en månad sedan. Caisa som inte är så liten längre, de växer så otroligt snabbt de där små. Jag älskar att få gosas med små hundvalpar, tackar aldrig nej till det. Så jag har saknat att inte kunna träffa mammas Caisa, det där avståndet som krånglar till det lite ibland.

Ikväll fick jag bota min ”valpsjuka” med lilla Tilda istället, det var härligt det också. Det var lite extra roligt att få träffa valpen Tilda ikväll, varför skall jag skriva om i ett annat inlägg. Nu får ni istället se några bilder på mig, Bianca och Caisa, som jag kom på att inte ännu visat er. Bilderna togs för en månad sedan då vi besökte Kimitoön.

Kimitoön saramariaexenia.wordpress (8).JPGKimitoön saramariaexenia.wordpress (9)

2 reaktioner på ”Det sötaste jag vet

Kommentera

