Afterwork hos Malin

Ikväll var det Afterwork hos Malin’s Foodie Living, den huvudsakliga programpunkten var Nina som berättade för oss om Avon. Själv är jag ju redan bekant med Avon och deras produkter, men ville ändå delta i kvällen.

Nina brinner för Avon, det märks då hon delar med sig av sin kunskap och sina erfarenheter. Att få sitta i Malins utrymmen och lyssna på något så intressant som skönhetsprodukter felade inte alls. Malin har många intressanta saker i sin affär och jag skulle gärna prova på lite av allt.

Med oss fick vi en fin goodiebag innehållande både Avon produkter och produkter från Malins affär. Bland annat en chipspåse jag ser fram emot att prova, den skall bli mitt snacks på tåget imorgon. Sedan fick vi en liten påse med Reneé Voltaires Hasselnöt&Russin granola, även den ser jag fram emot att prova på. afterwork (2)afterwork (1)Under kvällen lottades det ut ett produktpaket värt 40€. Jag vet inte hur det är möjligt, men jag som aldrig vinner något vann det. Inget dålig vinst heller. Bland annat ett läppstift precis i den färg jag saknade i min sminklåda och en av Avons underbara handkrämer.

I Malins sortiment fann jag också något jag velat testa länge, nämligen bönpasta. Köpte genast två påsar med mig hem. Även ett paket groddmix var jag tvungen att prova på. En riktigt trevlig kväll var det, stort tack till arrangörerna. Extra roligt att jag som inte egentligen känner så många här i Vasa och oftast känner mig lite som en utböling då det kommer till sådana här kvällar såg flera bekanta ansikten ikväll. Jättekul!afterwork (3)afterwork (4)

En reaktion på ”Afterwork hos Malin

Kommentera

