Dagar att se fram emot

Frågar ni mig vilken dag det är idag så kommer jag att säga fredag. Ett glas rött, choklad och lugn och ro. Fem lediga dagar framför mig med noll planer. Det bara måste betyda fredag. Och ja, ni läste rätt. Fem dagar ledigt. Som jag väntat alltså! Även om jag trivs med mitt jobb så har jag verkligen känt att jag längtat till dessa lediga dagar.

Imorgon skall jag och Bianca börja ledigheten med att besöka veterinären. Inget värre tror och hoppas vi, men en liten koll för att mest lugna mattes nerver. Förhoppningsvis får jag meddela er goda nyheter imorgon.

Igår deltog jag i en bloggkväll med Blogivasa gänget, bilder och text om det skall också komma upp under morgondagen. Det var kristaller och lyx ut i fingerspetsarna. Kom hem med graverade skumppaglas och en alldeles ny blomvas. Men mera om det imorgon.

Trevlig Tors(fre)dag! blommor-2

 

 

Kommentera

