Känns bra att komma hem

Man vet att man hittat rätt då det känns bra att komma hem. Även om jag skrev att Bianca trivs bra på Kimitoön i mitt senaste inlägg, så var hon nog väldigt glad att komma hem ändå. Det var vi båda. Borta bra, men hemma bäst.

Både jag och Bianca var väldigt trötta då vi kom hem igår. Att slumra on-off i en buss i sex timmar var tydligen inte vila nog. Angående själva resan så kan jag åter igen konstatera att det är inga problem att resa med Bianca. Sex timmar i en buss och hon sade inte ett knyst. Satt snällt och tittade ut genom fönstret och sov om vartannat. Otroligt.

Varje gång jag varit bortrest och kommer hem igen, så inser jag hur lyckligt lottad jag är. Jag har ett fint hem som jag trivs otroligt bra i. En sambo och en hund som jag älskar över allt annat på jorden. Det är härligt att få komma hem till det, och det är inget jag tar för givet. Det är något jag är tacksam för varje dag.

Vårt kök saramariaexenia.wordpress (2)

Kommentera

