Härliga dagar

Kimitoön visade verkligen sin bästa sida då det kommer till vädret. Solen lyste varenda dag, det var riktigt härligt. Vi har några fina dagar bakom oss och nu sitter vi på bussen på väg tillbaka till Vasa. Bianca är lika duktig som hon alltid är. Långa och många timmar har vi kvar ännu, men det skall nog gå bra. Jag har många poddar att lyssna ikapp och Bianca har säkert många harar eller katter att drömma om.

Bianca njuter verkligen av att vara på Kimitoön, jag ser det på henne. Att få umgås med andra hundar, springa i andra skogar. Gå promenader på andra ställen och träffa andra människor. Och så är ju några av de tråkiga reglerna vi har hemma överstrukna där, där får hon bland annat sova med mig i sängen. Något vi nog njuter båda av.

Dessa dagar har gjort mig riktigt gott också. Jag har tagit det lugnt och bara varit. Kändes behövligt. Kommer att sakna lilla Caisa, men förhoppningsvis kommer hon och hälsar på oss snart i sin tur. Så medan vi tar oss fram här uppåt i landet får ni se några bilder från de gånga dagarna.

Kimitoön saramariaexenia.wordpress (2)

En reaktion på ”Härliga dagar

Kommentera

