Spännande dagar

Alltså, jag går på helspänn. Det händer så mycket roligt bland mina nära och kära så jag riktigt sprudlar av glädje och iver själv. Den här veckan är något jag väntat mycket på, även om det inte innebär någon egentlig förändring i livet för mig själv.

Ett par av våra goda vänner skall gå från två till tre den här veckan, vilket vi såklart gläds något otroligt för. Att få ett litet pyre till gänget känns häftigt. Vi håller alla tummar och tassar för dem och önskar dem lycka till.

Och idag skall också Biancas mamma få en ny kompis. En liten ny krabat skall plockas upp idag för att bli en del av Kennel Minimix. Så härligt. Är så otroligt glad för min mamma, att hon skall få en sådan fin liten tjej till att dela sin vardag med. Jag vet att hon längtat och väntat. Är rätt så valpsjuk själv, så ett besök till Kimitoön för att boka sjukan är ett måste. Jag och Bianca åker faktiskt ner redan i slutet av veckan. Jeei.

Två nya liv på en vecka, spännande.

img_0092

 

Kommentera

