Då jag inte bloggat

Så har jag gjort så mycket annat roligt. Gjort det jag känt för och verkligen njutit av livet kan man säga. Förra veckan träffade jag en hel hög med vänner, både nya och gamla. Jag och Bianca har gjort tappra försök till att guida runt oss allt mellan Solf och Kvevlax. Klarade det ganska bra med tanke på hur lite Pampasblod vi har i våra vener. Jag och sambon har testat indisk mat för första gången och så har vi skuttat runt i skogen, inte samtidigt dock. Allt annat än tid framför skärmen har prioriterats.

Nästan varje dag har jag tänkt att jag skall blogga, men icke. Nu börjar jag däremot känna mig redo att återgå, då bloggen inte längre känns som en punkt att pricka av på to-do listan. Inget måste. Frivilligt.

Vi får väl se hur långt motivationen räcker denna gång, det får bära eller  brista. Det blir nog bra oavsett. En trevlig vecka önskar vi er alla!Bianca (3) - Kopia

Kommentera

