Fredagshälsningen

Godkväll på er. Här ligger vi och myser i soffan. Äter lite fredagsgott och hör på brasan som sprakar så fint. Bianca ligger med huvudet på mina ben och snarkar smått. Hon får ju inte vara i soffan egentligen, en regel vi nog följer. Med det undantaget att hon får komma upp och sova i min famn då jag sitter här. En regel som vi båda förstår, i alla fall hittills. Det är så mysigt att ha henne i min famn såhär, så det är något jag inte vill förbjuda.

Imorgon skall jag jobba, så detta är ungefär vad denna fredagskväll kommer att handla om tills dynan kallar. Vi har många roliga saker inplanerade under helgen trots jobbet imorgon. Vi skall bland annat träffa en Västgötaspets vi aldrig träffat förr och så skall vi gå på teater. Två saker att se fram emot. Trevlig helg!

Bianca (2)Bianca (1)Bianca (3)

Kommentera

