Att få vara tillsammans

Alltså, vilken fin dag det är idag. Solen skiner, perfekt temperatur och jag är ledig. Blir väl inte så mycket bättre än så. Jag är så tacksam att det är sådant här väder då jag är ledig, det ger mig lite extra energi i vår annars ganska mörka årstid.

Bianca och jag tog en härlig sovmorgon idag, sedan gick vi på en promenad och tankade D-vitamin rejält. Eftersom hunden var så full av energi så stannade vi ute på gården och lekte tillsammans en god stund. Undersökte snöhögar och annat som är roligt då man går på fyra ben och har en svans. Bianca älskar vinter och snö, hon skulle nog helst bo ute i en snögrotta tillsammans med matte och husse. Men vi är inte helt överens där kan man säga.

Passade på att knäppa några bilder på Bianca också, skall visa dem åt er senare. Nu då vi har lunch i magen och är mätta och belåtna, skall jag väcka Bianca från hennes lilla dagsömn och ta henne och sambon med mig på en promenad igen. Eller utflykt någonstans. Ut skall vi i alla fall. Njut av vädret!

Bianca 4.2.2016.JPG

En reaktion på ”Att få vara tillsammans

Kommentera

