Härliga torsdag

Äntligen har jag en orsak att kolla posten igen, för nu vet jag att det inte endast är räkningar som ligger där och väntar på mig. Åtminstone en gång i månaden i ett halvt åt framöver kommer det att ligga något kul där. Tack vare mommo och hennes lyhörda öron.

Mommo gav mig ett halvt års prenumeration på min absoluta favorittidning till julklapp. En tidningsprenumeration är en suverän julklapp tycker jag. Jag köper nästan aldrig tidningar annars och läser inte heller speciellt mycket. Men det här en definitivt en tidning som blir läst från pärm till pärm om den finns i mitt hushåll. Säger kanske något om mina intressen. Tack Mommo för den här fina julklappen! IMG_3214.JPGMin påhittiga mommo hade skickat mig ett ”presentkort” på detta innan själva presenten dök upp. Dock hade posten slarvat bort första presentkortet, därav presentkort Nr 2. I samma kuvert som presentkortet låg något annat väldigt fint, men det skall jag visa er en annan gång.

Kommentera

