Bakom kulisserna

Tanken var att jag skulle blogga helt som vanligt trots min bloggjulkalender som pågår. Men eftersom jag bestämde mig för att göra en julkalender så sent, så har tiden inte räckt till annat än att planera och skriva nya luckor. Att göra en julkalender tar otroligt mycket tid, men jag är glad att jag valde att göra en.

Bakom julkalenderns kulisser har vi varit på resande fot. Vi var varit i södra Finland hos min mamma några dagar. En liten resa för att önska alla god jul. Det blev snabbvisiter hos många jag önskar vi skulle ha hunnit umgås med längre. Några dagar, många att träffa.

Nu är vi påväg hem igen, med ungefär tre timmar kvar. Sambon kör, Bianca sover och jag bloggar. Bakluckan är full med både Ikea möbler och gamla saker från mitt flickrum. Imorgon återgår vi till jobb och vardag. Tack Södra Finland och allt sällskap där för denna gång!
img_0997

Kommentera

