Lucka 1 – Videoinlägg

Julkalender 4

Julkalenderns och Bloggens första lucka någonsin. Saramariaexenias Julkalender 2015 har, som jag tidigare beskrev, ett tema. Temat är ”hunden”, surprise surprise.

Första luckan är ett litet videoklipp, också det första gången här på bloggen. Jag har en gammal videokamera  och bor i ett land som är mörkt nästan dygnet runt för tillfället, så kvalitén är inte den bästa. Men ni får ha överseende med det. Med väldigt nervösa knapptryck publicerar jag nu mitt första videoinlägg någonsin, Lucka 1 – Varsågoda.

12 reaktioner på ”Lucka 1 – Videoinlägg

  1. Va härligt inlägg, du är ju supernaturlig framför kameran! Tycker många blir så stela i sina videoinlägg, men det här var hur bra som helst! Och va underbart fin Bianca e! :’)

  2. Vilket roligt tema på julkalendern, är ju själv en stor hundälskare så det kan vara att det här blir den bästa kalendern för mig i år 🙂 Och så måste jag berätta att då Bianca i videon lekte med leksaken så att den pep flög den egna hunden här hemma upp och blev hur ivrig som helst, tyvärr lite besviken då han insåg att ljudet inte kom från en egen leksak 😀

Kommentera

